Anna Westergren -

Gratis är gott!

2012-09-13 21:35:09
Bjuder på en orättvis mobilbild, ska försöka få in skorna i en outfit bild någon gång. 
Detta är nog ett inlägg som förmodligen har/kommer att skrivas av många tjejer som varit på något av Nelly Highheels eventen. Ett inlägg där man visar upp sina fina, nya skor man fått. Eller så visar det sig att det bara är jag som försöker vara märkvärdig, skriva om mina skor och tro att jag är ensam i världen med att ha dom... Absolut inte, jag vet att efter idag så kommer det säkert vimla av just dom skor jag valde. Men vad jag egentligen vill få ut av detta är att jag vart riktigt överraskad över hur fina dom var väl i handen och på foten. Hade det som mitt andra val och är överlycklig att det blev dom tillslut. Modellen är superfint, och visst jag måste erkänna att först var jag lite tveksam över att det endast var spikes/nitar vid tån, men det visade sig vara super fint! Jag är bara så överraskad över hur nöjd jag. Kommer garanterat använda dessa så mycket som möjligt innan snön kommer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0