Anna Westergren -

18 Maj - Sthlms shopping

2012-05-19 12:03:40
Spenderade hela dagen igår i Stockholm med mina fina tjejer. Blev nog inte så mycket shopping som vi hade tänkt oss, men vädret var underbart vilket gjorde trippen värd varenda öre! Jag fick hem den turkosa klänningen på bilden ovan, som är tänkt att bäras på skolavslutningen/brors studentmottagning/väns 18 års fest (allt på samma dag)  och även ett par vanliga svarta jeans, båda från Zara. Den svarta klänningen är från Urban Outfitters, men var alldeles för dyr, något som jag istället skulle kunna hitta secondhand och klippa till själv, 5 gånger så billigare! Så den fick hänga kvar. Ni får ursäkta mina tråkiga ta-kort-i-spegel-med-mobilen bilder, men man tager vad man haver!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Vilken sjukt snygg klänning! Hur mycket kostade den? :) (den turkosa)

2012-05-21 @ 20:07:36
Postat av: i!!

Hej! Jag har en fraga: hur var det for dig att komma tillbaks till Sverige igen efter ditt ar som utbytessudent? var det bra eller daligt? fick du en ytterligare kulturshock??

2012-05-22 @ 03:35:04
Postat av: malin

sjukt snygg klänning, (den turkosa). Är den också från Zara?

2012-05-29 @ 20:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0