Anna Westergren -

Tatueringstid bokad!

2012-03-03 13:24:59
Äntligen har jag tagit tag i det här och bokat en tid för min första tatuering som kommer bli placerad på handleden. Så nu på onsdag är datumet satt!

Redan i nu läget spekulerar jag kring vad som skulle passa till min andra som kommer att vara på andra armen. En text som ska sammanfatta en artikel som jag la upp här för några veckor sedan, om vad vi ångrar mest på dödsbädden. Att ha något som påminner mig det.

Och nu till bilderna i detta inlägg.
Jag är grymt sugen att skriva något på nedre delen av magen, precis vid troslinjen. Bara en liten, liten text, inget märkvärdigt. MEN så har det ju sina konsekvenser, såklart har jag tänkt på de... Gravid och viktökning...
Grymt snyggt i alla fall, men det är något jag måste fortsätta att fundera på. Kan lika gärna bara vara något jag just NU är helt upp över öronen förälskad i men om en månad tycker något helt annat?!

Min första som jag nu ska göra på onsdag är jag i alla fall helt 110% säker på, lika så känner jag för min andra.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Att tatuera sig på handleden är kanske inte den smartaste placeringen. Kan begränsa dig i arbetslivet och liknande. Tyvärr alltför populärt bland ungdomar som kanske inte vet om vad det kan få för konsekvenser.

2012-03-03 @ 15:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0