Anna Westergren -

Lambi is my friend!

2012-03-26 17:42:29
Jag har hamnat i en svacka, en dålig period på året då jag alltid tycks bli jätte sjuk. En envis förkylning som har bestämt sig för att stanna, mer eller mindre.

Samma ups and downs hade jag förra året i USA, mellan månaderna februari - maj. En konstant förkylning.

Men detta är ju ett ämne ni inte alls bryr er om och vill absolut inte läsa om, så därför skriver vi inget mer om det heller. Punkt.

Jag är bara extrem uttråkad men lack på inspiration.. Men jag lovar att ta hand om min kropp och stärka mitt immunsystem så ska ni se att inspirationen och motivationen kommer!

Kommentarer
Postat av: moa

du är fin,vännen!<3

2012-03-27 @ 18:09:31
URL: http://moasydorw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan det inte vara allergi? Har du testat med receptfria allergi tabeltter?

2012-03-28 @ 08:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0