Anna Westergren -

Två klänningar

2012-06-08 06:36:41
bild 1// Klänning/Forever 21 / Kofta/Secondhand  bild 2// Klänning/Zara
Lägger upp lite av vad jag ska ha på mig idag. Två outfits, den första på min egen skolavslutning och förmodligen under min brors studentmottagning och den andra klänningen, ikväll på 18 års fest. Jag förväntar mig en otroligt rolig dag, fylld med aktiviteter. Kommer verkligen att vara upptagen varje liten sekund idag. Nu peppar vi för alla som tar studenten idag och även inför kvällen med härliga festligheter! Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Riktigt fina! :)



Vad skulle du rekommendera med North Carolina? Jag har blivit placerad där för mitt utbytesår det kommande året!

2012-06-09 @ 18:04:02
URL: http://enligtmyself.blogg.se/
Postat av: tilda

Älskar den outfiten till vänster! :)

2012-06-12 @ 14:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0