Anna Westergren -

Goodbye my friend

2012-07-03 20:42:22
Mina 3 veckor i Italien var lika härliga och varma som jag hade tänkt mig. Men efter halva tiden av praktiken fick jag beskedet att min finaste Allie blivit akut sjuk och var tyvärr tvungen att lämna oss den 21/6. Det har varit en tuff senaste vecka för mig och min familj, att förlora någon så otroligt betydelsefull gör väldigt ont, speciellt i detta korta varsel och att jag dessutom var utomlands, hjälplös och helt förstörd över att inte få pussa och krama min underbara vän farväl. Även om jag vet att hon har det bra nu och slipper lida så är det jobbigt, och det veta alla som förlorat någon nära. För mig är hon fortfarande kvar här i huset men har gömt sig någonstans, det jobbiga den här gången är att jag aldrig kommer hitta henne. Det är tomt här utan dig Allie, och saknaden är obeskrivlig. Men nu du är frisk och har det bra i katthimlen! Fast jag vet att vi kommer att träffas igen, någon gång, jag måste bara hitta dig och ditt gömställe. Som mina sista ord till dig precis innan jag åkte till Italien, någon som jag alltid kommer hålla mig vid, "Hejdå Allie! Jag kommer att sakna dig, men vi ses snart igen!" Puss min älskling ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

så tråkigt med din katt :(. kan du inte lägga upp lite bilder från italien & skriva om hur det var osv? (:

2012-07-04 @ 20:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0