Anna Westergren -

Tattoo? Tattoo!

2012-02-04 18:15:13
Under ett års tid har jag planerat en tatuering, men är man fattig student så är man. Egentligen är väl problemet att jag inte tagit tummen i röven och börjat spara undan pengar... Men nu är jag helt säker och ska ta tag i det på allvar. Den kommer bli ganska diskret, hade inte tänkt mig något annat eftersom det är trots allt min första.

Ikväll blir det schlager med chips och cola. En lugn helg är ganska underskattat numera, och ibland är det otroligt skönt att få lägga sig tidigt och vakna upp när det som bäst passar en! Klockan 8 vart uppstigningen och har hunnit med städning, träning och plugg. Härlig lördag!

Kommentarer
Postat av: tummenirövem

ska du sätta tummen i röven :c

2012-02-04 @ 22:04:05
Postat av: sofia

Vad blir det för tatuering? :)

2012-02-08 @ 16:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0