Anna Westergren -

Väskmani

2012-08-13 21:58:19
En hundralapp och den var min, från myrorna.
Min väskmani börjar gå lite till en överdrift nu. Egentligen behöver jag ingen ny, men fick inspiration från H&Ms "påsväska" som fanns i butiken för ett tag sedan. Perfekt i storlek, läder och kommer förmodligen användas mycket! Kan tipsa om att ge secondhand en chans, fyndar allt för ofta där! Hade dessutom ett litet projekt här hemma idag med ett par gamla Lee jeans som jag klippte till shorts. Förmodligen kommer någon slags outfit bild med shortsen. Har blivit med stativ så kan lättare ta helkropps bilder framöver!

Blev en promenad med mamma kvällssolen. Nu avslutar jag dagen med lite soffmys och serietittande. Hoppas ni haft en härligt måndag och fått en fin start på nya veckan!

Kommentarer
Postat av: moa

jajaja det vill jag !!

thank you väldigt mycket, har dock inspirerats lite av dig som du kanske ser. haha puss

2012-08-13 @ 23:58:47
URL: http://moasydorw.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hej! Älskar din blogg :D Undrar bara vad du har för planer efter gymnasiet? :) Du ska börja trean nu om jag förstått rätt?

2012-08-14 @ 14:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0