Anna Westergren -

Movie night with me, myself and I

2012-08-11 00:23:50
Blev en dag/kväll för mig själv med filmer och onyttigheter. Ni vet såna dagar då man gärna håller sig gömd hemma och gör absolut ingenting. Tyvärr valde jag en sån dag på en solig och varm dag, då jag hellre kunde ha vistas i solen på någon strand och bli lite brunare kanske.
Vilket påminner mig om att mina brudar åker till Magaluf inom de närmsta dagarna, medan jag ligger här hemma i regning sverige och bleknar bort!

Att resa bort... vilket också påminner mig om att Joanna åker till Las Vegas på tisdag och stannar där i 10 månader. Jag tänker mig själv för 2 år(!!!) sedan (HJÄLP vad tiden går fort) hur jag kände dom sista dagarna i svergie innan äventyret i USA började. Jag önskar och hoppas att hon kommer få ett mer minnesvärt år en vad jag fick!

Ett väldigt flummigt inlägg utan någon som helst mening egentligen. Men jag känner för att komma igång med uppdateringen och för att jag lättare ska komma igång på riktigt, med fler "vardagsinlägg" och inte bara mode och musik så får detta inlägg vara en hjälp på traven. Har väl innan hindrats av tanken att "vem vill egentligen läsa om min vardag?" och det tänker jag nog fortfarande. Men nu skiter jag i det och skriver för att jag vill!

Jag ska försöka göra mitt bästa att fylla bloggen med bilder och sällan posta liknande inlägg. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0