Anna Westergren -

Migrän-morgon...

2012-04-19 08:45:22
Satte in en tandställning igår på de två främsta framtänderna för att få ihop en liten glugg. Nu sitter jag har med migrän, redo-att-spy känsla, men har tack och lov bokat en ny tid idag för att ta bort den. Inte för att jag fått migrän, det hade jag 1000 gånger om när jag hade räls, men jag har bestämt att jag ska göra en annan behandlig för att få ihop gluggen. Dessutom ser det inte så attraktivt ut med två pluppar på tänderna som ser mer ut som skit än tandställning, då har jag hellre räls i hela överkäken. Plus att tandställningen skulle ha suttit på under sommaren (förmodligen) medan den andra behandligen tar ca en kvart att göra och är sedan klar!
Jag hatar att jag krånglar till det så mycket, men även om jag vet att resultatet av tandställningen blir bra (av tidigare erfarenheter) så känner jag mig inte bekväm med just denna "model" av tandställning. Räkna gärna hur många gånger jag skrivit tandställning i detta inlägg... Håller tummarna nu på att ovasett vilken behandling jag valt att det blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0