Anna Westergren -

Fredag den 27 april 2012

2012-04-27 10:25:05
Det har gått ca 1-2 veckor sen jag sist låg här i sängen med snorpapper lite varstans. Under 2 veckors tid hade jag influensa, vart frisk ett tag men är på samma spår igen. Denna gång verkar det, tack och lov, vara lite mildare förkylning, men det är fortfarande lika tröttsamt. Att aldrig få vara riktigt frisk...
Idag ska jag verkligen ta hand om kroppen! Har hunnit fått i mig 3 glas vatten, är redo att trippla det. Vatten var något jag missade sist jag var sjuk, så hoppas det ska hjälpa lite åtminståne!

Det typiska är att värmen, solen och en långhelg väntas det kommande dagarna, och här ligger jag med nästäppa och hostar. Plus att jag har en hemsk träningsvärk, jodå allt på samma gång. Härligt!

Ska nog värma på lite vatten och låta min igentäppta näsa få lite ånga. Dock har det aldrig riktigt hjälpt mig, men det är skönt! Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0