Anna Westergren -

Årsprojekt - En sekund varje dag i ett år

2012-04-28 12:10:37
Detta är något jag vill utmana mig själv med, och det är även ett projekt jag redan har börjat med från och med 14 april, min födelsedag. En sekund från varje dag i ett år! Men vi har ett problem. Lite korkat filmade jag med min iPhone, som ibland inte vill ge med sig så vissa dagar är klippen är helt förstörda när man ladda upp dom. Fel vinkel som i sin tur blir katastrof när man vänder den. Aja, så jag funderade kring om jag skulle börja från början men med en riktigt kamera, MEN då är frågan om jag tex ska börja från och med första maj och ett år framåt eller om jag ska behöva vänta ett helt år till 2013, vilket är väldigt länge... Tycker det bara vore konstigt att börja mitt i året?! Skulle behöva lite hjälp av er som läser min blogg eftersom jag med stor sannorlikhet kommer att lägga upp den här. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Coolt! Nej jag tycker inte det skulle spela så stor roll om man började 1 maj, eller mitt i ett år, istället :)

2012-04-28 @ 14:47:44
Postat av: Ebba

Vad häftigt! Nej håller med kommentaren ovanför, spelar ju egentligen ingen större roll när du börjar, det är ju fortfarande ett helt år på film!

2012-04-28 @ 20:58:00
URL: http://ebbablixth.blogg.se/
Postat av: Fredrika

NEJ! Kör på bara! :D

2012-04-29 @ 20:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0