Anna Westergren -

Vart fan tog jag vägen?/ Halloween kostym

2011-11-01 19:42:06
Ja det kan man ju fråga sig. Men det är ju lov, underbara höstlov. Man har inte tid/lust/ork att sitta med bloggen, inte jag i alla fall. Jag önskade att jag var sån, som uppdaterade HELA TIDEN. Kanske blir jag sån sooner or later!
Apropå engelska, så är det inte många dagar kvar nu tills Cecilia kommer på besök. Fredag nämligen. Har redan satt upp planer inför hennes vistelse. Redan på lördag kväll så ska jag ta med henne till en stor halloween fest. Och apropå Halloween, så har jag ett svar till varför jag inte sitter framför bloggen. Är på jakt efter material till min kostym som ska vara klar tills på lördag.

Ledtråd: Har något med Amerika att göra, grön/blå i färgen och på toppen lite spetsig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Frihetsgudinnan? :)

2011-11-01 @ 19:56:55
Postat av: emma

Känner du att du har förändrats efter ditt utbytesår? Alltså att du vuxit som människa och allt såntdär många pratar om? :) Känner du dig lixom lite mer säker/stark i dig själv osv? :) Gillar din blogg väldigt mycket så jag ser gärna lite bättre uppdatering! ;)

2011-11-05 @ 01:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0