Anna Westergren -

Sunny day

2011-11-16 12:22:16
Det är ganska oförståeligt att det faktiskt snart är vinter, med tanke på vilket fint väder det är idag. Tyvärr ganska kyligt, men solen lyser på rejält! Har nyss haft besök av två sötisar som höll mig sällskap med mat. Har haft en otroligt skönt vecka hittills, om man jämför med förra veckan som bara bestod av plugg plugg och plugg. Nu är det inget mer pluggande för den här veckan i alla fall. Vilket känns jätte skönt eftersom jag istället får en massor av tid till att skriva boken. Det är svårare än jag väntat mig, men jag har velat gjort det här sen 5 år tillbaka, nu ska jag fan heller ge upp. Får försöka hitta någon slags motivation!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du skriva en bok, om vad??? Men vad kul, lycka till! :)

2011-11-16 @ 19:24:36
Postat av: emelia i USA

kan du snalla beratta lite mer om boken??? :)

2011-11-18 @ 02:04:39
URL: http://emeliasamuelssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0