Anna Westergren -

Allhelgona, Halloween party och fin besök från USA

2011-11-05 17:48:04
Har varit lite upptagen som senaste dagarna, men nu är hon äntligen här. Min lilla latina all the way from USA. Eller ja, hon har spenderat några veckor i Italien innan hon kom hit. Men det är i alla fall jätte kul att ha henne här, helt ärligt trodde jag inte att jag skulle på träffa henne igen efter att vi sagt hejdå i North Carolina. Så det är verkligen super kul att hon är här! Har hittills visat henne en bit av Gävle, vi var på kyrkogården idag för att tända ljus till nära och kära. Nu blir det middag med familjen sen ska vi göra oss i ordning inför en Halloween fest som är senare ikväll. Btw, Ledtråden till min kostym i det senaste inlägget, glöm det. Jag var ju helt fel ute, med fel säsong och allt för att hitta en grön/blå/pastell klänning... Och ja jag hade tänkt vara Frihetsgudinnan! Men nu blir det katt, fullt ut med svan,öron,makeup, och linser! Mjau!

Kommentarer
Postat av: aaa

Du har en bra blogg, men du måste skriva mer haha! söt är du med :D kan du inte berätta lite om vad hon tycker om Sverige? trivs hon? tycker hon de är bättre än usa? vad tycker hon om människorna i sverige ''blonda tjejer överallt'' haha tell meee:D

2011-11-11 @ 21:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0