Anna Westergren -

Uppdatering

2011-03-30 22:58:23
Vill bara klar göra en sak. Visst har jag vänner här, några få som jag kan lite på, men jag jämförde med alla fina hemma i sverige. Inget slår mina svenska vänner, det går inte ens att jämföra med personerna här och ni där hemma, eftersom ni vinner om och om igen. Och bara tanken gör mig deprimerad eftersom jag önskade att få även här vänner för livet. Självklart kommer jag att hålla kontakt, bland annat med tjejerna som jag hade lunch och klasser med förra terminen. Dom finns fortfarande kvar hos mig. Men det är inte lätt..
Sen när jag menar "att jag är fast här" är att utan bil då kommer man ingen vart, och att behöva fråga folk hela tiden känns efter ett tag väldigt dumt.

Det jag ville ha sagt var att den sista delen av min Kalifornien resa kommer upp snart! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0