Anna Westergren -

Svar på kommentarer

2011-03-12 03:49:04
Svar: Träningarna är riktigt jobba, eftersom vårt soccer team har fått en ny coach (vi har tre st sammanlagt) som tränas oss på College nivå. Varför vet jag ej, men jobbigt är det. Men såklart, det känns riktigt bra efteråt! Jag kände i princip halva teamet innan jag började, och vissa har jag kommit närmre (tack vare fotbollen). Team dinners, inget ännu i alla fall och jag vet ej om det kommer heller. Eftersom vi precis börjat spela våran första match så vet min coach inte riktigt än vilka som ska vilken position. Just nu så placerar hon ut oss där hon tycker vi spelar bäst. Just nu är jag midfield. haha pusspuss


Svar: Japp jag klipper ihop mina filmer i imovie. Det enda jag behöver göra är att trycka på "share" (nu är min intällning på engelska medan jag är här borta så leta efter något i den stilen fast på svenska). Sen "Export Movie" (Vet inte riktigt vad man ska kolla efter på svenska versionen, men något liknade). Sen står det precis hur du ska göra, hur stor filmen ska vara och vart du vill spara den. Hoppas du fick svar på frågan!


Svar: Det är inte det att jag inte gillar min värdfamilj, jag trivs helt okej här men jag vet att jag har det så himla mycket bättre hemma, så ja det var nog hemlängtan som tog över när jag skrev det där inlägget. Så nej jag ska inte åka hem, inte än. Det är för mycket på gång här som jag absolut inte vill missa! Tack tack!


Svar: Bilderna togs av Emma, en av dom två andra Svenska utbytesstudenterna. Vet inte helt säkert vilken slags kamera hon använde, och ja hon hade något speciellt Objektiv men är osäker där också. Sorry för ett dåligt svar. Tack själv för en fin kommentar!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

hejsan! använder du en mac dator? för vet du i så fall om man kan köpa en med engelsk tangentbord och ändå kunna ändra så man kan skriva med å,ä och ö? :)

2011-03-12 @ 10:27:58
URL: http://alexandrieah.blogspot.com
Postat av: Anna

Ok tack ändå!:) har emma ngn blogg? Kram!:)

2011-03-12 @ 11:15:54
Postat av: Emma

Yes, här är min blogg :) Jag har en Canon 450D och ett zoomobjektiv!

2011-03-12 @ 14:18:41
URL: http://inwonderland.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0