Anna Westergren -

Go Northern JV soccer!

2011-03-10 01:40:11
Kom nyss hem från våran första match against Person High School. Vi spelade riktigt bra för att vara vår första game och med tanke på regnet. Tog hem segern gjorde vi också! 3-1
Dock kunde jag inte spela idag eftersom jag var Cali förra veckan och sjuk veckan innan det, varit borta från träningen helt enkelt. Förhoppningsvis så får jag spela nu på måndag då vi har hemma match!

Apropå Cali så kommer Day 2 snart upp, ska börja redigera den ikväll så kanske den är uppe i morgon.
Hoppas allt är bra med er! Puss

Kommentarer
Postat av: Josse

Min soccer börjar också snart , jag hoppas verkligen det blir kul! Hur är det på träningarna o så, gillar du alla , pratar du med alla? Har ni team dinners? Vilken position har du? Haha im bored. pUss like your blog

2011-03-10 @ 04:12:56
URL: http://yooess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0