Anna Westergren -

Cape and Gown: Check

2011-03-27 23:07:20
Cape and Gown, köpt och klar för att hämtas ut. Dom kommer att vara i typ samma blå, om inte mörkare, som på bilden nedanför, får hämta ut allt den 14 april så det blir lite bättre bilder då. Taggad!
Söndag idag, och vädret är riktigt piss. Kallt och grått. Så himla drygt att temp. ska ändra sig nå otroligt fram och tillbaka. Förra veckan var det mellan 25-30 grader varmt, idag är det några få + grader och 0 under natten. Usch.. Så även jag känner mig ganska hängig, näst intill sjuk feeling. Har lite planer i morgon så jag blir nog hemma ikväll med någon film eller nåt. 18 dagar till 18 år - 20 dagar till Florida - 47 dagar till Prom - 75 dagar till graduation & 81 dagar till SVERIGE!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fint med blått! Vad är det du längtar till med Sverige och vad kommer du sakna?:)

2011-03-28 @ 10:47:33
Postat av: Evelina

Är det lika "häftigt" som det är i filmer att gå i skolan där du går?

2011-03-29 @ 13:43:55
URL: http://evelinaand.devote.se
Postat av: Sebastian

Låter riktigt underbart, är verkligen super sugen på mitt eget år där borta i staterna. Har några frågor.

Först och främst: Hur lång tid tog det för dig att bli vald utav din familj?

Har du fixat någon dejt till Prom? :D

Och sist, lite konstig fråga kanske, men hur känner du för att fylla 18? Jag själv fyller om 29 dagar och detta upptäckte jag idag. Jag vet inte varför, men jag är nervös och ja, vet inte riktigt vad. Så hur känner du dig? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0