Anna Westergren -

Awkward.. but still a great day!

2011-03-26 04:27:02
Tjenare kungen! Har haft en riktigt bra dag. Började dock väldigt segt, var helt slut och somnade under us history (inte för att min lärare bryr sig precis hah). Men när det var dags för soccer practice blev jag helt hyper bara sådär. Har haft ont i mina benmuskler i 4 veckor nu, så ont att jag knappt kan gå efter träningen. Så idag bestämde jag mig för att ta painkiller före practice, och fyfan vad det hjälpte. Kände knappt smärtan, kan nog bero mycket på det också, att jag var hyper (på sätt och vis) annars har jag aldrig velat gått till träningen för att det gör så ont. Anyway, laget åkte hem till Olivia efter träningen och åt pizza och fixa team t-shirts. Hade sjukt roligt! Efter det åkte jag och Emily för att möta upp några och kollade på killarnas lacross game. Sen vart det mat igen! haha, körde på en nyttig sallad(typ). och SWEET TEA, in my heart!

Anyhow, haha fick reda på något riktigt, eller ja pinsamt i alla fall, dock inget jag kan ta upp här eftersom det är precis det som är så pinsamt. Kan i alla fall säga att jag måste tänka lite på vad jag skriver här i fortsättningen hahahaha!
prutt på er mina små svenska barn, nu blir det natt för mig, kyyyrka i morgon wooohooooooo
3 Dagars helg i alla fall !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0