Anna Westergren -

3 More To Go

2011-03-17 00:21:18
Washington DC. Första helgen efter att jag kommit hit.
Ganska otroligt hur fort tiden går, 7 månader bara sådär.
Även om jag saknar sverige och vet att jag är hemma inom väldigt kort så förstår jag nu att jag måste ta vara på all tid här. Jag har mycket att se fram emot denna vår, och hur toppen är det inte att komma hem lagomt till sommarlovet!
Har inte så mycket mer att säga förutom att soccer practice is killing me, en förklaring till dålig uppdateringen här på bloggen. Nämen jag gillar mitt team, vi har alltid roligt på träningarna och vi håller redan på att planerar sleepover party (eller något). Har vår third game tomorrow. Vilket jag är väldigt excited över, eftersom även om den senaste match gick piss så fick jag spela (vilket jag inte trodde eftersom jag varit borta i två veckor). Fick till och med starta matchen och spelade sedan som forward = vilket inte var så roligt då det var jättar som defense från det andra laget. Blåmärken all over!

Kommentarer
Postat av: mammis

När du har klarat av det här året,där borta...Då kommer du att klara av mycket i framtiden.Heja Anna...Go fore it.Pussar från oss.Ps..Martins klass är bäst just nu....Heja Martin.

2011-03-17 @ 16:30:37
Postat av: tessan

haha så roligt att se vilken svengelska du har börjat använda. Hälften av orden är engelska typ, haha!

2011-03-18 @ 21:50:19
URL: http://thereseglad.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0