Anna Westergren -

“When a monkey nibbles on a weenis, it’s funny in any language.”

2011-06-08 05:37:03
Movie night, The Hangover II, med Kelsey och Jo. Vi hade det ganska komplicerat i börjar av kvällen eftersom jag hade helt glömt bort mitt student ID eller ja, vilket slags ID som helst för att visa att jag kan se den här filmen.. Vi planerade att jag skulle smitta in haha, men tog den säkra sidan att åka till en annan biosalong där dom knappt bryr sig över id osv. Men vi hade i alla fall mycket trevligt!
Grym film btw! Väldigt lik den första eftersom dom hade i princip samma story, tappar bort en av killarna som dom sedan måste försöka leta reda på genom små ledtrådar. Men eftersom jag älskade den första, så var den här minst lika bra!

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

hur planeras kommande månader i sommarsverige? :D

2011-06-08 @ 13:11:04
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0