Anna Westergren -

Nyvaken tös

2011-06-04 15:52:15
Har precis slagit upp ögonlocken, ska ner och ta något att äta, gå ut på bakgården och sitta i solen. Igår vart det alltså en lugn hemma kväll med film och popcorn, skönt efter en vecka med slutprov. Idag blir det nog att sola och ikväll drar jag mig nog över till The Christopher's för att spendera natten.
Angående den nya designen någon som frågade när den skulle komma upp. Jag skrev förut att den kommer upp när jag kommit hem, då menade jag när jag kommit tillbaka till Sverige igen, mitt fel som inte skrev ut det fullständigt. Men så är det i alla fall. Det kanske måste vänta också en vecka efter att jag kommit hem eftersom jag åker utomlands direkt efter hemfärd från USA.

Ha en toppen lördag så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: elsa!

När ska du svara på frågestunden?

2011-06-05 @ 11:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0