Anna Westergren -

I'm home, and I'm off to Turkey

2011-06-17 22:58:08
Nu är jag äntligen hemma! Möttes av familjen på arlanda, blev ett himlans gråtande.. Usch ja, jag var otroligt glad att se alla igen! Resan gick i alla fall galant med inga som helst problem. Spenderade dagen med familjen, och var även på några ärenden. Nu har jag packat ur alla saker, men håller nu på istället att packa i nytt eftersom jag åker till Turkiet i morgon med vänner! Ska bli så oroligt kul! Super taggad. Dock är jag just nu mest taggad över att få gå och lägga mig i MIN SÄNG. Har som max fått 5-6 timmars sömn på 3 dagar, det känns som om jag kommer att tuppa av vilket sekund som helst.
Så det blir alltså Turkiet för en hel vecka, vi hörs när jag kommer hem! puss

Kommentarer
Postat av: ida

Uppdatera snart! :D:D:D:D

så bra blogg!

2011-06-24 @ 21:30:11
Postat av: Erika Andersson

Hej hej vad intressant dina inlägg är! lär definitivt läsa dina inlägg igen. =) Ha en bra vardag ;)

2011-06-27 @ 14:05:57
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0