Anna Westergren -

Go away party and Bye bye Sis!

2011-06-15 15:33:15
Bjöd över dom allra närmsta, för att äta och umgås en allra sista gång. Idag åker Jo hem till Belgien, vilket är otroligt tråkigt eftersom jag kommer att sakna henne så. Själv är jag helt igång med den allra sista städningen och packning. Klarade mig ganska bra när det gäller bagage, det blev 1 1/2 väskor, en halva eftersom det är bara en vanlig sportväska där alla kläder som jag inte är så rädd om ligger i. Jag åker i natt, runt 03.00 tiden så det blir bara en dag hemma med packning, kanske att Rachel och Emily kommer över för ett sista farväl. Annars blir det tidigt i säng, och sedan bär det av hemåt. Nästa gång vi hörs är nog när jag landat hemma i Sverige igen!
Hoppas allt är bra med er! Puss så hörs vi snart!

Kommentarer
Postat av: mammis

Mitt sista inlägg till dej.Konstigt...du kommer hem NU PÅ FREDAG...Det bara känns så konstigt att uttala dessa ord.NU PÅ FREDAG.Men det känns otroligt bra.Du får väll hälsa till Mark o Mary,eftersom dom inte vill prata med oss.Önskar dej en trevlig resa hem.Så syns vi på fredag morgon...Längtar så.Kram från mej.

2011-06-15 @ 17:21:39
Postat av: Fanny

Nu när det kanske är ditt sista inlägg i USA så vill jag bara passa på att säga att jag har följt till blogg från day one! och har älskat den varje minut! Du är en av de få som fått mig att vilja åka som utbytesstudent, vilket jag även kommer göra efter studenten :)



Tack för ett par härliga månader med ditt liv i USA! Puss & Kram

2011-06-15 @ 19:08:11
Postat av: ida

ska de bli kul o komma hem

2011-06-17 @ 12:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0