Anna Westergren -

Try something new for 30 days

2011-07-17 11:01:56
Fick lite inspiration när jag kollade på den här videon. Kanske att man skulle testa på något helt annorlunda under 30 dagar för att göra livet lite mer minnesvärd. Jag tog speciellt till mig "take a picture every day for a month", kan väl inte vara så svårt att åtminstone får till ett kort varje dag. Kan ju bli ganska roligt också! Vad tycker ni, ska jag testa?

Nu ska jag packa lite, sen bär det av till Uppsala för att fira Linda 18 år.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Härligt med inspiration!

2011-07-17 @ 14:16:50
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Linda

Oh underbart! Lade in klippet på min blogg också! Har du några fler idéer på vad man skulle kunna göra under 30 dagar - förutom de han sade i klippet? Jag tänkte lista några för allmän inspriation.

2011-07-19 @ 00:15:20
URL: http://calinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0