Anna Westergren -

Honey, I'm Home!

2011-07-04 21:14:47
Både Turkiet och Festival veckan är över och nu är jag äntligen hemma på riktigt! Att det redan är Juli är väl helt otroligt, sommarlovet kommer gå förbi så himla fort. Tiden i övriga fall går så himla fort nu för tiden...
Jag har som sagt en massor av bilder från Turkiet, tyvärr nästan ingenting från Peace & Love (fråga mig inte varför, kameran hade jag med mig men den är lika tom som den var innan..) I alla fall, bilderna kommer upp sen. Har börjat jobbat nu dessutom, upp tidigt ska man också så ikväll har jag ingen tid. Imorgon kan jag i alla fall lova några bilder från Alanya och om hur veckan varit. Annars design osv kommer lite senare i veckan! Fräsch och fint!
Vi hörs i morgon igen!

Ps. Dom två läsarna (två tjejer) som jag träffade på P&L, jag fick inte erat sms så tyvärr fick jag inte heller era namn. Men det var i alla fall riktigt kul att få träffa er, blev jätte glad! Ds.

Kommentarer
Postat av: TUVAALICIA

haha, jag tyckte att jag såg dig överallt! Men det var aldrig du, utan bara typ tjejer som var otroligt lika dig. haha

2011-07-05 @ 13:41:38
URL: http://tuvaalicia.blogg.se/
Postat av: Lionelle

Nu hoppas jag att du syftar på mig och min kompis men iaf så visste jag inte ens att vi fick ditt nummer? Jag va kanske lite borta ^^ Men det va iaf jätte roligt att träffa dig där!

P.s.

Lionelle och Alice hette vi ;)

2011-07-05 @ 14:40:33
Postat av: M Y S S A N - en tolvårig bloggerska

Hej!

Allt bra?

Kram♥

2011-07-14 @ 15:10:12
URL: http://myowndiiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0