Anna Westergren -

Jadu, vilken vecka vah!

2011-01-15 02:11:46
Varit en hel del konstiga dagar nu med skolan, därför är även jag konstig vilket i sin tur förklarar varför bloggen har varit konstig. Med andra ord tom. Det var menat att hela den här veckan skulle vara fullt med finals bara, men på grund av två snowdays så blev allt uppskjutet, och nu måste vi ta igen dessa dagar, bland annat nästa lördag. MEN VA?! Lördag.. Håller tummarna att Mary och Mark har några planer för oss den dagen, bla. kyrka så slipper nog det haha. Anyway. Det är fredag vi har 3 dagars helg vilket är fint! Ikväll blir jag bara hemma. Basket game tonight, men jag har känt mig konstig hela dagen (haha ja du ser, konstigheterna fortsätter) så varför inte stanna hemma en kväll och bli normal igen!

Lack på bilder nu, men har jag inget roligt att lägga upp så är det så, men det kommer väl med sin tur!
Funderar på att fixa min design, I mean, nytt år, snart har halva tiden gått här. Känner för något nytt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0