Anna Westergren -

Sportig, och lite annat!

2011-02-11 00:42:02
Har varit galet trött hela dagen, eftersom om morgon börjar dåligt vilket den gjorde idag med äcklig kyla och grå himmel. Kom på att vi hade soccer practice efter skolan och kände inte alls för det eftersom jag trodde det skulle vara lika kallt och tråkigt. Men solen tittade fram och vi körde en joggning runda på 1 - 1,5 mile, (ca 2 km) inte mycket men med tanke på att jag knappt har rört på mig under snart 6 månader (galet!!) så var det tillräckligt. Dessutom att jag sträckte låret, kul!

Men i alla fall jag och Molly åkte till Dick's sporting goods för att köpa mig ett på cleats (soccer shoes) för tryout nu på måndag, blev också benskydd, helt galet bra att jag fick allt, helt OK prylar, för drygt 250 kronor. Nu är det bara att göra workout sheet som coach gav oss. Kommer DÖ!
Ville bara uppdatera om dagen, och det är just nu något fel på mitt minnerskort till kameran. Vet inte om jag måste köpa ett nytt eller om det fixar sig, håller tummarna så att det blir fler bilder! Vad beredd på att hela Cali-resan kommer bli en jävla stor BILDBOMD.

Något roligt att kolla på kanske?
Innan någon börjar skrika på mig, jag vet att jag stavade Cafeterian fel (ja nå helt galet haha), men det skulle du också göra efter 6 månader i USA.. det är bara så. Orkar inte göra om hela bilden igen bara därför, för jag vet att ni vet vad jag menar!
Anyway!
Grön pil: Där satt jag under första semestern
Röd pil: Där sitter jag nu med Molly och ett helt gäng galna killar. haha

Kommentarer
Postat av: M

snapple :D

2011-02-11 @ 06:06:42
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0