Anna Westergren -

Låt som spelas alldeles för mycket här

2011-02-03 23:02:55
NO HANDS! Okej om man går på Northern så kommer man inte undan med att inte lyssnat på den här låten, den är överallt. Ganska gammal nu, men för några veckor sen så spelades den här hela tiden!
Anyway, tyckte att det var bra att jag la upp den här videon också för att visa hur ungefär min homecoming dance såg ut. Inte direkt som man förväntat sig, men så här dansade alla (peckar ut tjejen 0.58 i videon som ehm.. skakar rumpan). Och du kan lätt hitta killar under lunch tiden, till och med under lektionerna som sitter och sjunger på såna här, fina texter. Haha jadu har ni problem med videon säg gärna till.

Kommentarer
Postat av: Fritiof

HAHAHAHAHAHAHA asså den låten asså! Jag hatar den, tyckte inte ens den va bra första gången, då jag inte gillar denna typen av musik... Men den är så sjukt sönderspelad, och dansen är EXAKT som dansen på min Winter fromal va! haha :P

2011-02-03 @ 23:33:10
URL: http://usafrillan.blogg.se/
Postat av: nathalie

haha ofta de dansar sådär! här hemma skulle de ju bli kallade horor och sånd direkt ;)

2011-02-04 @ 15:48:59
Postat av: Hedvig

Haha, lite roligt att typ 1/3 av låttexten är censurerad.

2011-02-08 @ 13:19:43
URL: http://hedvigdanielson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0