Anna Westergren -

Gammal bild, brun och 5 kilo lättare

2011-02-06 05:13:18
Me and Jo- Haha, dags att gå tillbaka till mitt riktiga jag. DIET
Egentligen inte, men har du någon som kan logga in dig på Spotify där hemma medan du är i USA och sedan låta dig vara inloggad där så fungerar det under 2 veckor. Sen är det bara att logga in igen, vilket min mamma fixar till mig så fort vi pratar vid skype.


Fake Empire - The National
- Jo visst är det det, man när man väl har varit borta så länge som jag varit nu, det liksom känns inte. Jag pratar med min familj väldigt ofta så det är precis som om dom är runt hörnet. Sen går ju året så pass fort ändå! Sorry för email adressen, menade inte att den skulle komma med första gången. Gjorde det här inlägget nämligen sent i går kväll, antar jag var trött och hänge inte riktigt med. Tack för att du påminde mig!


Kommentarer
Postat av: Karin

Heej! Jag tänkte bara fråga hur gammal jo är? För om jag inte är helt ute och cyklar så är hon din värdsyster fast också utbytesstudent? Det verkar inte som ni umgås så mycket, men det kanske är stor ålderskillnad mellan er tänkte jag. Du har en jättefin blogg! Ta hand om dig, kram!

2011-02-06 @ 10:45:34
Postat av: Anonym

Bara en tanke: det står att epostadressen inte publiceras men när du printscreenar frågorna tar du med dem. Vore jag du skulle jag sudda över dem.

2011-02-06 @ 12:13:53
Postat av: mammis

Visst är det fint o vara solbränd och 5 kg lättare.Men det är innsidan som räknas.Solbränd kan du bli nu när det blir varmare ute.Sen kommer det andra att lösa sig med tiden.Du är fin som du är....Puss MAMMIS.

2011-02-06 @ 13:23:51
Postat av: Matilda

^

|

|

haha vilken vad gullig mamma du har!

2011-02-06 @ 19:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0