Anna Westergren -

Framme i San Francisco!

2011-02-28 08:16:18
Ledsen för att det har tagit så många dagarna nu med noll uppdatering här på bloggen, men det har varit stressigt med att förbereda resan och även mycket stress för att försöka bli frisk. Vilket går skit!
Anyway, jag har kommit fram till San Fran och har hittills haft en toppen första dag här. Hänger runt med Emma och Kristoffer (svennarna) så det känns sjukt konstigt att byta till svenska igen. Så himla roligt eftersom vi hela tiden säger fel och blandar in eng.
Vi bara berätta lite snabbt här att jag har det bara bra, flygresan gick bra den med. Dock är jag fortfarande jätte förkyld.. Men internet här på hotellet är jätte segt så det kommer inte bli så mycket uppdatering från San Fran åtminstone, vi får se hur det bli i LA. Men annars kommer det bild bomb och massor av video när jag väl kommit hem. Hoppas ni har det jätte bra! Puss

Kommentarer
Postat av: mammis

ÅÅÅ vilket fint väder ni verkar ha ,där borta.Pratade med jossan i dag.Den väg ni skall åka med bussen sen,brukar kallas för en av världens vackraste vägar.Så njut av stunden o krya på dej.Många pussar från oss här hemma.Du är bäst.

2011-02-28 @ 19:27:55
Postat av: eeeea

niceeeeeeeeeeeeee! :D:D:D:D:D:D:D:D:D

2011-03-01 @ 23:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0