Anna Westergren -

Been such a good day

2011-02-01 01:13:54
Haha nöjd tjej efter workout på soccer practice field tidigare idag. Är helt död nu och kommer förmodligen, ganska säker, ha träningsvärk i morgon. Haha jag har nog inte tränat så hårt på väldigt länge, och då är det här bara vanlig uppvärmning. Men det känns så otroligt fint efteråt, och ser fram emot att få träna nu på torsdag igen!
Fick även hem ett paket av faster, tack så himla mycket för skvallret, grymt! Love you

Me texting, försöker även ignorera en jobbig kille som på något vis har fått tag på mitt nr och ringer mig hela tiden!! But anyway, min dag har varit riktigt bra även om jag varit galet trött. Men allt annat har varit så bra, mycket som fått mig på riktigt fint humör, speciellt Molly. Så himla snäll som hjälper mig inför fotbollen, lånar ut saker, ringer runt till sina vänner och frågar om jag får låna. Men i helgen blir det förhoppningsvis shopping med nya soccer shoes och smalbenskydd, ( eller ja, vad det nu heter)

Kommentarer
Postat av: Anonym

svara på resten av frågorna i frågestunden!

2011-02-01 @ 14:28:03
Postat av: mammis

skönt att träningen har kommit igång,det var väll bra.Vi väntar spänt på när första matchen blir...Var du tvungen att göra den där läkarundersökningen?Ha det bra.Puss Mammis.

2011-02-01 @ 14:30:52
Postat av: Anonym

har du spelat fotboll före du började spela i usa? :)

2011-02-01 @ 17:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0