Anna Westergren -

Ombre Hair

2011-12-28 18:57:30
En väldigt orättvis bild, tack vare iphones bildkvalité. Inte alls lika "guldigt".
Föll för trenden Ombre och tog mig tidigare idag till frisören för att fixa en färgning. Satt där i 4 timmar eftersom första färgningen blev helt fel, men nu är jag helt okej nöjd med resultatet. Har ju varit blond nu sen 8.an då jag sist hade brunt hår, så det känns ite mysko nu att kolla sig själv i spegeln. Men jag vänjer väl mig! Ikväll ska jag kolla genom ett skolprojekt som ska börjas med i morgon. Inte ens på lovet får jag någon ro... Annars, jobba med boken! I morgon är det dessutom svar på frågestunden!

Kommentarer
Postat av: Zirin

Snygging! :D

2011-12-29 @ 18:35:01
URL: http://zirins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0