Anna Westergren -

Update om vad som pågår just nu

2011-04-27 04:06:49
  • Sista game dagen idag med JV soccer team. Lite sorgligt med tanke på hur roligt det har varit med tjejerna, även smärtan i mina ben så var det värt det! Imorgon sista practice.
  • Prom is coming up! Hade en hel del planer för det men som blev tyvärr inställt, eller hur jag nu ska förklara det. Men kör på plan B istället som förhoppnings vis blir lika bra!
  • Var lite orolig att jag skulle bli helt osysselsatt (haha kan man säga så?) efter skolan nu när soccer är över, men musikalen är om bara några veckor vilket betyder en massor av backstage träning efter skolan. Ser faktiskt fram emot det!
  • Jag har tidigare under året inte haft några som helst problem med hemlängtan, men den senaste månaden har det varit riktigt jobbigt. Mest för att jag känner mig klar här (för nu i alla fall), har så mycket roligt som väntar mig där hemma!
  • Klubbhuset och poolen öppnar snart här i området, vilket betyder mysiga eftermiddagar/ kvällar med grannarna.
  • Vi har problem med AC här på övervåningen där jag och Jo har våra rum, så just nu sitter jag i runt +30 grader värme. Och då har jag även fläkten på.. haha inte är det lätt att somna precis..
  • Sjukt!! Att jag har varit här i mer än 250 dagar, drygt 50 dagar kvar nu. 24 skoldagar. Shit... kommer ju gå fort!

Kommentarer
Postat av: tessan

yeaaa, snartis äris duis hemmis igenis :D

2011-04-27 @ 07:34:18
URL: http://thereseglad.blogg.se/
Postat av: mammis

jais.snartis såis kommeris annia hemis igenis...ALLA LÄNGTAR EFTER DEJIS.....PUSS PUSS.

2011-04-27 @ 17:09:53
Postat av: Josheena

längtar tills du kommer hem!! :D puss

2011-04-27 @ 20:36:44
URL: http://josheenam.blogg.se/
Postat av: a

Ska inte dina föräldrar komma och hälsa på dig? :)

2011-04-27 @ 21:22:40
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Ida :)

Oj oj oj!

ska dina vänner eller familj komma och hälsa på någonting då? :):)

2011-04-27 @ 23:18:10
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Är det bra med dig också nu när alla vaknat upp ur sitt vinteride? :)

2011-04-28 @ 07:58:23
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Sofia

åkte du "manta" på sea world? verkar skitläskig ju! :O

2011-04-30 @ 15:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0