Anna Westergren -

Thursday April 28th 2011

2011-04-29 01:59:15
Tja tja! Nu är alltså soccer säsongen över, vilket känns både tråkigt och ändå jätte skönt. Tog bilder idag med laget, även singel pictures. Så förhoppningsvis kommer dem inom någon vecka eller så!

Har ett ganska tajt schema nu innan jag åker hem, man har liksom insett att man åker snart så då vill man såklart göra det bästa av den tiden som är kvar. Har Prom om drygt en vecka, även jobba med the musical under två veckor innan showen och graduation såklart!

Det jag egentligen ville ha sagt var att, jag vet att uppdateringen suger och under den här helgen kommer det inte bli bättre. Ska iväg redan morgon eftermiddag med några vänner för att kolla på klänning, sen blir det en hel helg hos Cheyenne. Kul kul! Så ni väntas höra från mig igen början av nästa vecka, då ska även mer bilder upp eftersom jag har fått ännu fler av Mark som han tog!

Nu blir det tv mys och popcorn!!

Kommentarer
Postat av: mammis

Idag så blev prins william o hans kate,man o hustru.straxt efter kl 12 sa dom I DO till varanndra.SENASTE NYTT från London.Grattis till P&l.Allvarligt talat ...det trodde jag aldrig...Bäste säkerhetsansvarig...Bra för ditt CV om inte annat.Problem med skypen...skall försöka att få hjälp.MÅNGA PUSSAR.Här hemma är det valborg i morgon..

2011-04-29 @ 17:18:59
Postat av: Anonym

Tjena Anna! Jag har kollat på ganska många hus i USA och nästan verkligen varje hus har typ som ett "växthus" runt poolen haha och jag undrar om du vet varför? Du skulle inte kunna fråga någon? För jag kan inte släppa det direkt haha det såg så roligt ut och hur kul är det, utan trädgård typ och alla grannar hade nästan också det, vill man stänga sig ute på något sätt eller? hahaha kram

2011-05-03 @ 18:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0