Anna Westergren -

Korvstroganoff in my heart

2011-04-01 03:21:08
Kul kul kul, har känt kli i halsen hela dagen, vilket alltid i slutändan visar sig vara ett tecken på förkylning. Mitt immunförsvar suger, det är absolut inget nytt. Men detta är fan olagligt, jag hade ju influensa bara för några veckor sedan. Vad är det jag straffas för?
Tomorrow it's friday friday, och jag är ganska säker på att man kommer att höra den där låten överallt på skolan i morgon. Rachel har redan lovat mig att hon ska sjunga, gullig hon är....
Redan första April hemma i sverige vid det här laget. April april. Shit, att det redan är april. 2 veckor till 18!
Jag vill hem och äta KÖTT, blir ju väldigt, allt för sällan kött i min värdfamilj eftersom vi bara äter vegetariskt.. Min största törst idag var korvstroganoff, helt klart! Bara för att jag visade Alton during drafting class en massa olika svenska maträtter på internet. Nästan lite läskigt hur mycket jag glömt bort.. Vad mycket fint jag har att se fram emot när jag kommer hem! Nä nu ska jag sluta vara så random, natti natt!
hej sjuk

Kommentarer
Postat av: Ida

varför äter ni nästan bara vegetariskt?

Skulle vara jätte tacksam om du svarade!

Är dom i din värdfamilj vegetarianer?



KRAM!

2011-04-01 @ 09:24:39
Postat av: Anna

Det är ju iaf nyttigt till skillnad till annan amerikansk mat!;)

2011-04-01 @ 12:09:30
Postat av: Johanna

"Allt för sällan kött" .. Har reagerat på det förut också, att du skriver som om det är något fel med att äta vegetariskt. Såvitt jag vet så är det JÄVLIGT mycket bättre att käka vegetarisk än att äta kött. Men jag antar att vissa är mer själviska än andra.

2011-04-01 @ 15:47:52
Postat av: sara

hej snygg!

2011-04-01 @ 16:38:55
URL: http://sshm.blogg.se/
Postat av: Maria

Tjena!

Jag tänkte bara fråga om du kanske kan skriva varför du tycker som du gör om din värdfamilj, vad du hade för förväntningar på ditt år och nackdelar med ditt år so far? :)

2011-04-01 @ 17:11:08
URL: http://mawah.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej jag funderar på att åka på higschool en termin/ett läsår snart och undrar hur det känns att behöva gå om ett år? Alltså att vara äldst i klassen och gå ut ett år senare än sina kompisar och så...

Undrar även ifall du hade valt om, hade du då bara åkt iväg en termin eller hade du tagit ett läsår ändå?:)

2011-04-01 @ 21:28:20
Postat av: Emma

Hej!

Jättefin blogg :D

Modigt av dej att våga vara utbytis :)

är din familj vegetarianer? :)

<3 ha det bra!

2011-04-01 @ 21:41:08
Postat av: elin

shiieeet vad fint hår du har!

2011-04-06 @ 22:57:42
Postat av: elin

shiieeet vad fint hår du har!

2011-04-06 @ 22:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0