Anna Westergren -

Chillin' in tech class

2011-04-16 02:21:58
Fanns inte så mycket mer att göra i tech class idag än att bara chilla helt enkelt. Körde några konstiga lekar som var alldeles för svår för mig haha Så därför dök kameran upp för lite bilder!
Just nu håller jag på med packning till Florida. Ta fram alla sommar kläder som finns, eftersom det ska stekas i +30 hela veckan. Svettas lite med Disney Crew och i Harry Potter world!
Känner på mig att veckan kommer bli toppen! Hoppas ni har det bra där hemma, visst är det så att nu har påsklov nu, eller är jag helt fel ute? Ha det bäst! Puss

Kommentarer
Postat av: Midia

Ser att du blivit amerikaniserad som bär jeans med flipflops! :D

2011-04-16 @ 21:58:56
URL: http://midias.devote.se
Postat av: Anonym

Har ni någon dresscode i eran skola?

är det vanligt annars, vet du det?

kram :)

2011-04-19 @ 00:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0