Anna Westergren -

Yesterday

2010-09-05 18:07:58
Stannade förbi en stund vid en hund/katt gård efter kyrkbesöket. Så himla många olika raser och helt fanatiskt söta valpar! Mary fastnade vid en hund så vi bestämde för att hämta Ford och Sadie och kolla om dem skulle passa ihop, vilket dem tyvärr inte gjorde. Så nej, det blev inget spontan köp av hund den här gång.
Det var hemskt att se en ägare som kom in och bara lämnade sin hund, den fattade ingenting när matten gick iväg och den själv blev inskickad i rummet med burarna...



Ytligare en Football game stod för kvälls aktivitet! Denna gången var det DUKE University som spelade, sjukt mycket folk, galen stämning med fulla studenter, cheerleaders, fyrverkeri och musik!
Mumsade på en Funnel Cake, kanske det godaste jag ätit på väldigt länge!!
Kan säga redan nu att detta är något jag vill göra igen! Både Baseball och Football!

Om drygt 2 timmar så bär det av till Southpointe Mall, får se om man hittar något!
Ikväll blir det i alla fall ridning, känner att jag behöver det efter att lagt på mig 3 kg!
- Ser ni headern nu? Ställde in lite saker, men vet inte om det blev någon förändring!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej det är fortfarande tomt :/ Och vad är det där funnel cake ? Ser ut som något friterat :)

2010-09-05 @ 18:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0