Anna Westergren -

Sjukling med smeknamn

2010-09-21 11:07:06
Idag är jag jätte förkyld, men tyvärr hindrar det inte mig att gå till skolan. Eller ja, egentligen vill jag ligga kvar i sängen men att missa en dag på Northern är som att vara borta en hel vecka. I alla fall när det kommer till English Class.

Nu har jag kommit till det stadiet där fler vet vem jag är än vad jag vet vilka dom är(okej det där lät fel..?).
Så för dom flesta, dom som inte pratat med mig, går jag vid namnet "The Swedish Girl". Annars är det mitt vanliga namn men med flera olika uttal, A-wisie (eller något..). Det står ganska stilla här nu med smeknamn, men om jag kommer på nå fler så skriver jag upp dom här.

Aja, klockan är här nu 5.05 typ så det är dags att börja göra sig i ordning, åka mys, gul, skolbuss klockan 6, usch...
Tummen upp att dagen startar med film på Theater Class, Sherlock Holmes. Yeppyepp!
Puss Å Hej!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Aaaa jag håller också på att bli sjuk hatar det , o det är så sant med att en dag motsvarar en vecka i sverige.. krya åp dig iaf!

2010-09-23 @ 04:25:40
URL: http://yooess.blogspot.com
Postat av: mammis

hoppas du känner dej bättre nu.Vi hörs på fredag kväll...Puss.Mammis

2010-09-23 @ 21:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0