Anna Westergren -

Good Morning.. eller?

2010-09-12 01:37:17
Nyvaken jenta
Spelade in den här videon i morse, men som vanligt så krånglade Youtube..
Så ja, idag var det kyrkan och det var nästan chockerade hur extrema dom är. Idag så hade tydligen pastorn kommit tillbaka efter tre månader, och det var tydligen något att fira. Nämen, först skulle pastorn döpa eller hjälpa två ungdomar att "ge bort sin kärlek till jesus" genom att stå i en mini pool framför församlingen och doppa sig ner under vattnet. Sen så var det allvarligt snacka om någon text ur bibeln, som skulle förklara varför vi ska älska gud bla bla bla.. tydligen var det så mäktigt att nästan alla börja gråta.. Jag satt där i 1 1/2 timme, chockerad av det jag hörde och såg, men framför allt uttråkad..

HAHAH, jag ville nästan gå upp och berätta för församlingen hur dumt det hela är när pastorn berättade. ".. Ni kanske funderar över hur jag kan veta att detta är sanningen. Men vet ni vad, det är för att de t står i boken. Jag lyssnar inte på folk som pratar om gud, eftersom gud är så olika för oss. Jag tror på det som står i boken".
Aja, dom får ha sitt eget race, men lite väl extrema är dem väl? eller?
Det är tur att vi är olika !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för kyrka? Alla kyrkor är inte så där...

2010-09-15 @ 12:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0