Anna Westergren -

GO NORTHERN!!

2010-09-04 12:58:10
Jag, Kelsey och Jessika i bakgrunden
Igår var det alltså football game!
Hade både trevligt sällskap och en bra match att kolla på. Dock förlorade våran skola med några fjuttiga poäng, dem hade en riktigt bra chans att ta hem det och då var det verkligen världens stämning på läktaren. Man skrek, klappade händerna och busvisslade. Vi försökte även få igång en våg, men tydligen var det bara våran sida av läktaren som var super taggade!  Skolan hade även sitt band där och sina cheerleaders, som dock inte var så speciella att kolla på efter som dem bara gjorde ramsor och dansade runt Ville ha lite mer lyft och allt det där, vi får väl se vad säsongen bjuder på.
Angående cheerleadingen, så var det försent att gå med nu eftersom dem hade sina tryouts förra året, men en tjej i min eng och photo klass skulle höra med coachen ifall dem har någon tryout för basket säsongen, så ja vi får se!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ville bara informera att jag har heller inte sett någon header! Det är bara vitt där uppe, har varit så jätte länge. Trodde du skulle fixa det någon gång!

2010-09-04 @ 18:21:29
Postat av: Jazmin

Kolla in min nya blogg <3

2010-09-04 @ 18:28:30
URL: http://jazminitas.blogg.se/
Postat av: Berina

Vad fin du är Anna!

Hoppas du har det suuuper bra därborta!

Ser ut som du har det ;)<3

2010-09-05 @ 13:51:44
Postat av: Sanna

Du är så sjukt fin alltså!! låter skitkul där borta :)

2010-09-05 @ 21:25:01
URL: http://justsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0