Anna Westergren -

En krykdag, med massor av mat och lite museibesök.

2010-09-26 05:13:36
En låååång dag med en massor av aktiviteter.
Började med två timmars besök i kyrkan, först var det typ "kyrkskola" för den olika åldersgrupper. Pratade faktiskt om ganska vettiga saker som man kan använda i vardagen... fast utan guds hjälp.. ehm ah.
Åkte och åt lite lunch på en sallads buffé bar, åh jag älskar bufféerna här! MMm
Mätt och trött åkte vi inte till Raleigh för ett besök på North Carolina national museum, tror jag. Alltså det var liksom uppstoppade djur, levande djur, växter, dinosaurier. Det var även en föreställning, bio, som svarta hål, men det jag vill komma fram till är att på filmen så pratade dom om rymdraketer vilket ledde till att Mark frågade mig och Jo i fall vi skulle vara intresserad över att åka ner till Florida och vittna en uppskjutning. Ja menar, hööh JA varför inte! Tyckte det vore ganska tufft!
Efter det, var det ännu mer kyrka....
Vi hade inget annat val än att följa med Mary och Mark som vill vara med på en föreläsning typ. Trååååkigt.
Aja, det blev en filmkväll här hemma och i morgon så måste jag ta tag i läxorna... Ska tok regna också så vi får väl se om det bli nå picknick..

Kommentarer
Postat av: Lo

Hej! Jag håller på med mitt pappersarbete nu och ska snart göra läkarundersökningen. Jag tänkte fråga om du vet vad Serology-testet var och kanske också vad det är för skin test man gör. Jag bor också i Gävle så du kanske kan dela med dig av, om det inte känns fel, vilken läkare du gick till? Tacksam för svar! :)

2010-09-26 @ 20:55:50
URL: http://louisewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0