Anna Westergren -

Spirit Week!! powderpuff & träningsvärk

2010-10-11 11:23:44
Idag börjar Spirit Week!! Super taggad inför den här veckan, och idag börjar vi med Lazy Day vilket passar väldigt bra på en måndag. Drar på mig lite mjukis kläder, en typisk "söndagsoutfit".
Kommer förmodligen inte vara i skolan på fredag eftersom det är en State Fair den här helgen, så vi kommer nog ta ledigt från fredagen och åka på det. Jag berättar mer om det sen!

Powderpuff practice igen ikväll! Så sjuk roligt! Men har man träningsvärk i hela kroppen och tränar att springa och tackla så är det inte så jätte trevligt ändå. Nej, det är inte bara powderpuffen jag fått träningsvärk, utan jag håller på med egna övningar här hemma. Hahah. Känner mig så onyttig så ville träna magen lite så att jag åtminstone ser lite nyttig ut. haha. Nämen matvanan ska jag ändra på, får inte den energin som jag alltid haft innan. TRÖÖÖÖTT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0