Anna Westergren -

Spirit Week is coming up!

2010-10-07 04:01:23
Nästa vecka är det alltså Spirit Week!! Taggar inför homecoming!
Vi har nu fått reda på vilka teman alla dagar har:

Måndag: Lazy day (bekväma kläder, PJ's, etc.)

Tisdag: Twin day (klä dig som din kompis)

Onsdag: Wacky Tacky (klä dig i det mest omatchade, konstigast kläder du kan hitta)

Torsdag: Mardi Gras (Kanske det tråkigast på hela veckan, det är liksom som karneval/parad klädsel. Så på onsdagen i Theater class ska vi fixa våran egen mask, tur det eftersom jag verkligen inte har en aning hur jag annars skulle klä upp mig.. )

Fredag: Blue & Gold (skolans färger, tagga inför homecoming game! inte för att ni bryr er men det är en väldigt viktig match eftersom vi spelar mot Riverside vilket är Northern's rivaler, typ... )

Kommentarer
Postat av: Tessan

varför har dom inte sånt där på john bauer för? låter sjukt kul!! miss you hun <3

2010-10-07 @ 16:03:55
URL: http://thereseglad.blogg.se/
Postat av: mammis

Hej sötnos.Låter kul det ni skall göra,jaa varför har inte hela Gävle sån där vecka för.Det vore väll kul.Här hemma har vi ännu en födelsedag att fira.Annas storebror Johan fyller 20 år i dag.Lite jobbigt att äta tårta idag också.Den andra den här veckan,men det är ju klart...Man fyller ju bara 20 år en gång i livet.I slutet av denna månad fyller Annas farmor 80 år...Snacka om FYLLERI månader..Puss på dej sötnos/vi hörs. Mammis.

2010-10-07 @ 16:29:27
Postat av: Giulia

Åh vad kuul. Du får visa varje dags outfit sen ;)

2010-10-08 @ 12:03:28
URL: http://ggiuliia.blogg.se/
Postat av: Sofia Larsson

Hej!



Ville bara saga att GUD sa avundsjuk jag ar pa dig! Jag var utbytesstudent i USA for tre ar sedan, och jag vill uppleva de aret igen. High school var verkligen den basta tiden i mitt liv, och jag blir sa glad nar jag laser din blogg. Spirit week, homecoming alla football games. Idag ar jag forlovad med en amerikan som jag traffade under mitt utbytesar, vi bor och pluggar bada i Michigan. Jag hoppas att du tar vara pa din tid i North Carolina (beautiful place,) lever livet och njuter!



/Sofia

2010-10-09 @ 18:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0