Anna Westergren -

Söndag

2010-10-03 14:52:26
Idag var det som vanligt sovmorgon, även om sovmorgon för mig i nu lägget är klockan 8... Underbart!
Jag borde ha vaknat upp idag med "söndagsångest" inför skolan, meen har man ledigt i morgon så har man.
Morgondagen kommer dock bara vara fylld med läxor..
Ikväll, eller senare idag, så ska vi iväg på utbytesstudent picknicken som skulle ha varit föra veckan, men idag är det lite bättre väder, ganska kallt, men sol. Så det ser jag verkligen fram emot!
Förhoppningsvis får vi våran gemensamma tröja, kommer såklart visa den för er.
Nu väntar jag på att mamma ska logga in på skype. Äntligen har dom köpt en cam, har inte sett familjen på nästan 2 månader..
Saknar dig Louise! Hoppas du har det jätte bra i Oregon! Bild från New York.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0