Anna Westergren -

Powder Puff Game. OMG!

2010-10-23 02:29:11
Idag har jag:
  • Haft en fett, stor spindel på röven.
  • Skrikit sönder rösten.
  • Blivit slagen i ansiktet.
  • Och vart så jävla förbannad att jag skakade.
Allt detta hända på fotbolls plan där Powder Puff matchen hölls.
Fyfan vad roligt det var! Men skit vilken jävla strid! (ni får ursäkta mig i detta inlägg för alla "opassande ord")
Helt ärligt, jag kände inte igen mig själv för en hel timme. Anna Westergren var helt borta!
Jag var som jävla bitch, haha ! Hade sån attityd, vet inte vart den kom ifrån. Eftersom jag var Defense, Safety så fick jag en himla (byter ord hah) massa stryck. Hela min kropp är DÖD. Saken var den att the Seniors spelade inte flaggfootball vilket var själva grejen utan dom fokuserade på att tackla. Fast jag vet fan inte om man får slå någon i ansiktet med armbågen, för det var precis det som hände mig. Efter det så blev jag någon helt annan person. Var så jävla förbannad att jag skakade. Haha!

Dock så vann the Seniors.. MEN vi gjorde himla bra ifrån oss eftersom vi låg lika första halvlek, hah vilket dom andra inte var beredda på. Så istället så byte dom taktik och försökte döda oss. Men men, hade jävla roligt även om jag gärna i den stunden vill slå någon, haha!

Skulle lätt kunna göra det här varje fredag!

Kommentarer
Postat av: mammis

Gomorgon Anna.Bra jobbat,jag kan förstå varför du behöver `släppa ut lite argt,det är bra gumman.Det känns så skönt efteråt.Hörs sen.Puss.

2010-10-23 @ 08:09:40
Postat av: tessan

är det jag som ser fel, eller är det killar i cherleedinggruppen som har klänning ? haha :D <3

2010-10-23 @ 11:51:01
URL: http://thereseglad.blogg.se/
Postat av: bella

Nee tessan du kan nog ha rätt :D

Anna har du blivit något brun än??

2010-10-23 @ 20:19:32
URL: http://bellaiusa.blogg.se/
Postat av: Lina

tänkte precis "vilka fula cheerleaders ni har", sen märkte jag att de var killar x)

2010-10-23 @ 20:31:18
Postat av: Anonym

HAHAH! jag dog när jag såg cheerleadarna! Herregud vad soft!

2010-11-30 @ 06:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0