Anna Westergren -

Friday!

2010-10-08 12:08:09
Fredag fredag fredag! Så himla skönt nu med helg efter en ovanligt lång vecka.
Har både planer för Lördagen och Söndagen, så det är väl som vanligt. Kyrka, hem till någon familj från kyrkan och äta, teater på söndagen, sen hoppas jag på att vi kan åka till SouthPoint och shoppa lite. Behöver skooor!

Fick en förfrågan av Cade igår om jag vill gå med honom på Homecoming, han är en av dom nominerade till Homcoming king så han måste ha en date. Men haha, jag vet inte än eftersom det kom väldigt direkt så jag sa bara att jag skulle tänka på det. heh.

Nämen, ska ta och fixa mig nu. Skolan först sen ut och äta eftersom Charles fyller år.
Puss

Kommentarer
Postat av: Felicia

Säg JA!!! :D

2010-10-08 @ 20:12:23
Postat av: Cecilia

Ja säg jaaa! :)

2010-10-08 @ 22:36:02
Postat av: Blivande utbytesstudent

Jag tycker att du ska säga ja!

Är han en snygging? ;)

2010-10-09 @ 08:44:24
Postat av: LISOU

Måste bara säga att din blogg är superbra, hittade den nyss och ska sätta mig ner och läsa igenom lite mer ingående för det låter super intressant :)

2010-10-09 @ 12:31:24
URL: http://lisou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0