Anna Westergren -

Uppdatering fran drafting class

2010-11-23 19:54:23
Lika som igar sitter jag har och gor typ ingenting. Facebook, youtube ja det gamla vanliga for att fordroja tiden. Men det har varit en bra dag, slappa lektioner, fint vader. Excited to meet my Thanksgiving family.
Japp, alla planer for thanksgiving har andrats, fran det att jag inte visste alls vart jag skulle vara under helgen till att stanna med Ginger (area-rep), till att jag nu ska fa stanna hos en tillfallig hostfamily.

Kommer att stanna med familjen Finan, som bestar av Laura hennes man och deras dotter pa 15 ar.
Kommer att bo hos dom i fem dagar nu och fa uppleva en riktig Thanksgiving, vilken jag absolut inte skulle fa ha gjort med min riktigt hostfamily..

I alla fall, jag ar glad att det ordnade sig nagorlunda i alla fall.

Appropa min vardfamilj har.
Aven om jag fortfarande ar deprimerad pagrund av att Mark och Mary ar det sa far jag inte byta familj.
Eftersom mina varforaldrar inte har gjort nagot fel utan det ar situationen som blivigt fel. Detta ska tydligen kunnas ordnas men for forsta gangen i mitt liv ser jag inte fram emot julen..  (och mamma, jag har gjort allt jag kan nu, vi far se hur det blir langre fram(
Men men, far val se till att njuta nu under thanksgivings helgen, med riktigt mat och riktigt amerikans stamning.

Vet att det ar trakigt nu utan bilder och bara text, men sa lange jag haller bloggen uppdaterad sa att ni far reda pa allt som hander.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Vad härligt att du ska få en riktig thanksgiving! Själv blev jag bjuden av min kompis familj som firar thanksgiving sedan de hade en amerikansk utbytesstudent hos dem. Men jag kunde inte gå, för jag ska jobba, så det är lite trist, men förhoppningsvis får jag uppleva thanksgiving när jag åker iväg på utbytesår! :D

Vilken lång kommentar.. Hoppas du har det bra!

2010-11-23 @ 21:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0