Anna Westergren -

Paranormal Activity 2

2010-11-11 00:01:56
Först och främst, ja jag är lite oaktiv nu men.. jag har väl bättre saker för mig kanske hehe, nämen jag vet faktiskt inte vad jag gör med tiden. Poff borta.
Det har blivit något krångel med videon som jag spelade in i måndags, promenaden här i Black Horse Run.
Men jag jobbar på det, så den kommer väl upp snart.

Ikväll är det bio som gäller! Paranormal Activity 2. Ja, ni som känner mig väl vet ju att jag hatar skräckfilmer. Tessan vet i alla fall, så fråga henne haha. Och jag lovade mig själv att aldrig kolla på dom här filmerna, men tydligen så är jag så dum och gör det ändå. Även om den här filmen har fått dålig kritik så kommer jag att kissa på mig, eller dö. Något av det i alla fall! Men de saker som händer i filmen är ju sånt som man går och tänker på när man är ensam hemma eller ska sova, så dumt Anna. Dumt!
Dock har dom sagt att ettan är värre ( nej, kommer inte kolla på den ) så förhoppningsvis så kanske jag bara dör lite halvt ikväll.

Kommentarer
Postat av: mammis

var dom läskiga...Det tycker nog inte Tessan ...om jag känner henne rätt...eller.Puss Mammis.

2010-11-11 @ 15:45:07
Postat av: Jasmine

2an är läskigare än 1an! och man måste ju se 1an innan 2an för att liksom fatta innebörden om man säger så.

Antingen älskar man den här filmen eller så hatar man den och jag älskar den, höll på att dö när jag såg den och låg nästan i famnen på min kompis :p

2010-11-11 @ 16:13:33
Postat av: Anonym

Tyckte inte att ettan var ett dugg läskig. Hade varit läskig om den varit lite mer verklig..

2010-11-12 @ 09:38:14
Postat av: h

1an var så mkt läskigaare, det hände mer i 1an, men man måste se 1an för att fatta filmen i 2an:)

2010-11-13 @ 22:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0